Συχνές ερωτήσεις

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ;

Η φυσιοθεραπεία ή φυσικοθεραπεία είναι ένας υγιεινομικός κλάδος που αφορά τη διάγνωση και θεραπεία ασθενών που παρουσιάζουν πόνο ή δυσκολία στην κίνηση ή στην εκτέλεση λειτουργικών δραστηριοτήτων λόγω κάποιας πάθησης, προβλήματος υγείας ή τραυματισμού.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ;

Η φυσιοθεραπεία απευθύνεται, ανεξαρτήτως ηλικίας, σε όλους όσους αντιμετωπίζουν πρόβλημα πόνου, κίνησης ή λειτουργικότητας, το οποίο μπορεί να έχει προκληθεί από παράγοντες όπως: τραυματισμοί, διάφορες παθήσεις, κακή στάση σώματος, ηλικία, περιβαλλοντικοί παράγοντες κτλ.
Η φυσικοθεραπεία μπορεί επίσης να εφαρμοστεί και προληπτικά, εξασφαλίζοντας καλή φυσική κατάσταση και ευεξία.

ΠΟΙΑ ΟΦΕΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ Η ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ;

Η φυσικοθεραπεία συμβάλλει ενεργά στην ανακούφιση από τον πόνο και στην πρόληψη και αντιμετώπιση κινητικών προβλημάτων. Επίσης βελτιώνει και συντηρεί τη φυσική απόδοση, την ανεξαρτησία κίνησης και βοηθά στην πρόληψη τραυματισμών. Με όλα τα παραπάνω βελτιώνει συνολικά την ποιότητα ζωής.

ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ;

Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή και ως τέτοια αντιμετωπίζεται. Μετά από εκτενή έλεγχο και αξιολόγηση ο φυσικοθεραπευτής προσδιορίζει την αιτία του προβλήματος. Με βάση αυτά τα συμπεράσματα, αποφασίζει το κατάλληλο εξατομικευμένο θεραπευτικό σχήμα, η διάρκεια του οποίου καθώς και το πλήθος των απαιτούμενων συνεδριών μπορεί να ποικίλλουν.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ;

Κατά την πρώτη επίσκεψή σας, ο φυσικοθεραπευτής λαμβάνει το ιστορικό και σας θέτει σειρά ερωτήσεων για να κάνει αξιολόγηση της κατάστασης και να ορίσει την κατάλληλη θεραπευτική αντιμετώπιση. Αυτή η πρώτη εξέταση παρέχεται εντελώς δωρεάν σε όλους.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΞΕΤΑΣΗ;

Καλό είναι να έχετε μαζί ό,τι ιατρική διάγνωση έχετε καθώς και τα αποτελέσματα εξετάσεων που πιθανόν έχετε κάνει όπως π.χ. ακτινογραφίες, αξονικές ή μαγνητικές τομογραφίες κ.α.

ΤΙ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ;

Η συνήθης διάρκεια μιας πλήρους συνεδρίας φυσικοθεραπείας είναι μία έως δύο ώρες.

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΩ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΕΣ;

Θα πρέπει να φοράτε άνετα ρούχα, αναλόγως την περιοχή που θα θεραπευτεί, ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμη από τον φυσικοθεραπευτή. Επίσης συνιστάται να έχετε μαζί ένα σορτσάκι στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα στα κάτω άκρα.

ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ;

Για άτομα που δεν μπορούν να ανέβουν σκάλες παρέχεται πρόσβαση με ανελκυστήρα από το υπόγειο πάρκινγκ του κτιρίου.

Έχετε κάποια απορία?

Στη «Σύγχρονη Φυσικοθεραπεία» είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Αν έχετε κάποιο ζήτημα για το οποίο χρειάζεστε ενημέρωση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Συχνές ερωτήσεις φυσικοθεραπείας